fuzihappy 2010.12.02. 00:00

10 epic sms

 1.Aszittem csak fing lesz. Nem az lett. kések.

2.MIÉRTmiértmiért nem szóltál, hogy a csaj akivel smároltam srác volt??????

3Hi talizhatnank holnap ugy, hogy nincs ott az Eszter!!! - Kuldve Eszternek

4.27 lila foltom van és egy púp a fejemen?Miért????

részegena fejedre ejtettek a fiúk, utána pedig félpercenként leestél a tűsarkúdról!

5.Kijöttünk Hollandiaba, hogy a budiban elbujva füvezzünk...

6.reggel nagy para volt. nem tudtam hol vagyok. nem barátnőnél, nem haveroknál. aztán rájöttem, hogy fordítva fekszem az ágyamban.

7.azt hittem a madárcsicsergésre hogy minimal...

8.már emlékszem rád! te vagy az a srác, aki vállalhatatlanul bebaszott a családi bulinkon, a húgomat megdugtad a kamrában majd belehánytál a nagymama táskájába..

9.Reggel az ágyam mellet ébredtem a sarokban meztelenül, felnézek és a fotel az agyamban fekszik betakargatva...

10."Rohadt szarul vagyok, olyan jó lenne, ha itt lennél" - totál részeg pasimtól, aki mellettem feküdt az ágyban :)

Forrás: vbk puruttya

Címkék:sms vicces Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatalsagbolondsag.blog.hu/api/trackback/id/tr962487422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása